Veelgestelde vragen

Het kan natuurlijk zo zijn dat je nog vragen hebt. Hopelijk kunnen de onderstaande vragen je helpen. Staat je vraag er niet bij? Laat het ons weten via de contactpagina, dan helpen wij je verder!

Verzending

Naar welke landen verzenden wij?

Dit kan naar Nederland, België en Duitsland.

Met welke vervoerder gaan de pakketjes mee?

PostNL! :)

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland verzenden we gratis vanaf 40 euro, onder de 40 euro betaal je een kleine vergoeding van 3,95 euro.

Binnen België en Duitsland verzenden we gratis vanaf 65 euro, onder de 65 euro betaal je een kleine vergoeding van 6,95 euro.

Hoe snel is de verzending?

Wachten houden we natuurlijk niet van. Al bestel je voor 18:00 dan is je bestelling vaak de volgende werkdag al in huis, in hele kleine gevallen kan het twee werkdagen duren. Het ligt er wel aan hoe druk het op dat moment bij PostNL is.

Bestellingen

Hoe lang duurt het voordat ik mijn producten ontvang?

Zie de informatie hierboven bij verzending.

Waarmee kan ik betalen?

Bij ons kan je gebruik maken van de volgende betaalopties:
iDEAL, Klarna, Mastercard, Maestro, Visa, Sofort, Bancontact, Apple Pay, American Express, Google Pay en Shop Pay.

Is de betaling veilig?

Ja, bij Private Supplements maak je altijd gebruik van een veilige betaling.

Waar kan ik een kortingscode invoeren?

Een kortingscode kan je invoeren tijdens het afrekenen, dus niet in de winkelwagen.

Kan ik de korting op bundels combineren met een kortingscode?

Helaas kan dit niet, op de bundels zit al een mooie korting! :)

Ik heb besteld maar geen bevestiging gekregen?

Het kan zijn dat je bevestiging in de ongewenste e-mail is terecht gekomen, kijk hier even. Staat die hier ook niet in? Neem dan contact met ons op, dan kijken we het voor je na.

Retourneren

Kan ik producten retourneren?

Ja dat kan zeker, zie hiervoor de pagina retourneren.

Ik heb mijn producten geretourneerd maar nog steeds geen geld ontvangen?

Wanneer we je producten ontvangen hebben, storten we het bedrag zo snel mogelijk terug. Het duurt ongeveer 7 dagen voordat alles is verwerkt. Heb je na 14 dagen nog steeds geen geld ontvangen? Neem dan contact met ons op via de contactpagina.

Producten

Kwaliteit op nummer één?

Inderdaad, we zetten kwaliteit op nummer één. Neem een kijkje op de over ons pagina, hier lees je precies terug hoe we onze kwaliteit kunnen garanderen en waarborgen.

Hoe gebruik ik de producten?

Op elk product van ons staat een gebruikershandleiding en op de website bij de producten kan je het ook terugvinden. Lees deze goed door voor gebruik. Kom je er nog niet helemaal uit? Dan gaan we je helpen!

Ik kan de maatschep niet vinden?

Pak een vork en roer rustig door de poeder heen, de maatschep is waarschijnlijk iets naar onder gezakt of ligt op de bodem. Met een vork kun je de maatschep voorzichtig naar boven lepelen.

Waar worden onze producten geproduceerd?

We laten de voedingssupplementen produceren in Nederland door betrouwbare leveranciers.

Ik gebruik medicijnen, kan ik de voedingssupplementen gebruiken?

Helaas zijn we niet bevoegd om hier advies over te geven. Wanneer je medicatie gebruikt en je wilt onze supplementen gebruiken, raden we aan om eerst je huisarts of een expert te raadplegen.

Samenwerken

Doen we aan samenwerkingen?

Zeker! Een wereld met schone en zuivere voedingssupplementen creëren we namelijk met elkaar. Neem een kijkje op de pagina voor de samenwerkingen, hier kan je alle informatie vinden.

Overig

Mijn vraag staat er niet bij?

Stuur ons een bericht via de contactpagina. We gaan je helpen!